Kvällen före denna

Igår kväll kom CarroR och Anniken och hämtade mig, vi åkte ut till Carros mor och skulle se film, "The girl next door" ;) Det var det värsta jag någonsin varit med om, fy fan säger jag bara. Vi satt och grät alla tre, jag och Carro var dock väldigt nära på att kräkas. Den var bara för vidrig, men samtidigt en väldigt bra film och till råga på allt så är den baserad på en sann historia, hur fan kan vissa människor få leva? Hade kvinnan i filmen varit i vår närhet då så hade hon varit DÖD nu, det kan jag lova! :)

Nåja, nu sitter jag hos Jonne. Jag och Daniel åkte hit för att hälsa på men nu sitter dom och spelar som vanligt ;) Ikväll händer nog inte speciellt mycket, blir väl att vara här och sen hem och sussa. Känner mig lite halv sne idag, hade kunnat åka till Stockholm med Jenny och Jennifer ikväll men nu har jag gått och skaffat mig jobb och börjar självklart på måndag. Nej, nu ska jag gå och ta mig en kaffekopp och sen se vad pojkarna gör. Cio

Kommentarer
Postat av: sandra

ska försöka, men det är inte så lätt ;S har gått ner tre kilo, bordee vara glad, men jag mår så dåligt så hellre småmullig :O

2008-10-24 @ 20:01:45
URL: http://sandrrrra.blogg.se/
Postat av: sandra

för att jag har så ont :( förut mådde jag så illa, men det har börjar bli bättre med det. jo klart jag ska :)

2008-10-24 @ 21:47:48
URL: http://sandrrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0