You bet!

I förrgår åkte man in på akuten, absolut inte det roligaste jag varit med om. Dagen började med att jag fick otroliga kramper i magen och höll konstant på att svimma, jag trodde att det var tillfälligt men icket. Höll i sig hela dagen lång och det kändes som om jag skulle dö helt seriöst. Så där innan klockan fem någon gång var det bara att åka till akuten, Jenny kom med mig som tur var. Dom tog endel prover, men det är ju kalix vi bor i. Självklart hittade dom inte något speciellt, det ända dom kunde säga var väl att jag behöver äta mer. Men hallå, jag äter? Sen var det någon smart grabb som bad mig kliva ner på golvet och hoppa. Tummen upp, hur kan man be en människa som håller på att svimma ställa sig och hoppa? Det slutade inte så bra. Ojoj, efter att jag fått ligga där i nära på tre och en halv timme snörde jag ur mig en rätt vacker kommentar, -Får jag åka hem nu, ni ger mig för fan ryggskott på köpet?!

Då fick jag åka men dom sa att blir det värre måste jag komma in med det samma. Få se nu, när jag låg där hade jag en temp på 35.8 och när jag tillslut kom hem låg den på 38.5, en viss förändring men inte fasen skulle jag tillbak. Kan lika gärna ligga hemma, slipper ryggskott och har iallafall någon som hjälper mig. Men bättre mår jag ju inte, det kan jag inte påstå. Blir en ruskigt lugn helg, synd som tusan att man jobbar.

Efter alla dessa rader är jag helt slut så nu ska jag krypa ner under täcket igen. Kisses and hugs :)

Kommentarer
Postat av: AnnMary

Sv; är du?:D

2009-10-16 @ 22:19:07
URL: http://annmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0