Om på nytt

Är väl kanske på tiden att jag börjar skriva här igen, vet vet? Som vanligt endast "tomprat".  Är hur som hellst många som gnäller om att jag inte är alltför aktiv här så det blir ändring på det, jag ska iallafall göra ett försök. Mitt liv ser inte mycket annorlunda ut, eller egentligen så gör de det men det knallar och går. Man måste alltid försöka se framåt. Orkar inte skriva mycket mer än såhär just för tillfället, sängen kallar men jag återkommer.

If I were a boy.
I think I could understand, how it feels to love a girl.
I swear I'd be a better man.
I'd listen to her, cause I know how it hurts.
When you lose the one you wanted, cause he's taken you for granted.
And everything you had got destroyed..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0